Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Agboada, Desmond"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Agboada, Desmond
Infants’ cortical electrical activity as a function of audiovisual looming perception was investigated using high-density electroencephalogram (EEG). Fourteen infants between the ages of 3 and 4 months participated in the study. The aim was to stud
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:no:ntnu:diva-25535
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology September 2020 38:63-72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cortex October 2019 119:350-361
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Clinical Neurophysiology November 2024 167:239-240
This dataset contains basic neurophysiological, questionnaire, and demographicis data related to the scientific publication 'Titrating the neuroplastic effects of cathodal transcranial direct current stimulation (tDCS) over the primary motor cortex '
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b85f021fa69cbd857c211f3916e40ee3
Autor:
Agboada, Desmond (M. Sc.)
Der physiologische Einfluss von tDCS-induzierten Nacheffekten ist teilweise nicht-linear mit Stimulationsparametern verbunden. Um die Wirksamkeit der tDCS zu verbessern, ist es wichtig, den Parameterraum zu erweitern, um systematische Informationen z
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a795bf280f09de80975c1397acca7084
Autor:
Agboada, Desmond1 desmonda@stud.ntnu.no, van der Meer, Audrey1 audrey.meer@svt.ntnu.no, van der Weel, Ruud1 ruud.weel@svt.ntnu.no
Publikováno v:
Annual International Conference on Cognitive & Behavioral Psychology. 2015, p152-160. 9p.