Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Afghan EFL teachers"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThe purpose of the present study was to explore the perceptions of Afghan EFL teachers towards the use of Grammar-Translation Method (GTM) in English classrooms. It aimed to investigate the use of different techniques of teaching English to s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89b5040f537a4155aee1ec07ee7598f3
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
The purpose of the present study was to explore the perceptions of Afghan EFL teachers towards the use of Grammar-Translation Method (GTM) in English classrooms. It aimed to investigate the use of different techniques of teaching English to students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd72b545e8a8415282332ba4feaae204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Abstract The present study investigated effective techniques of teaching vocabulary in an Afghan EFL setting. It also attempts to determine the impacts of the participants’ demographic profile ((i.e., gender, age, first language, and teaching exper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf442ad260cd4d43af53c04dc2d8e258
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Theory & Practice in Language Studies (TPLS); Nov2021, Vol. 11 Issue 11, p1434-1444, 11p
Publikováno v:
British Journal of Teacher Education & Pedagogy; Jan-Apr2023, Vol. 2 Issue 1, p16-30, 15p
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second & Foreign Language Education; 11/1/2024, Vol. 9 Issue 1, p1-19, 19p
Publikováno v:
Iranian Journal of Educational Research; Sep2024, Vol. 3 Issue 3, p50-74, 25p