Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Affective Pedagogy"'
Publikováno v:
Languages, Vol 8, Iss 3, p 166 (2023)
Our purpose is to trace and explain theoretical and practical developments in foreign/world language teaching over the last decade or more. Language teaching in its modern form, from the Reform Movement of the late 19th century, has focused upon the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f50904552f4a426e9718e93a43ab5d95
Autor:
Schilhab, Theresa, Groth, Camilla
This book operationalises the new field—EmLearning—that integrates embodiment and grounded cognition perspectives with education using the 4E approach as a guiding principle, which suggests that cognition is embodied, embedded, enacted, or extend
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/90570
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Languages; Volume 8; Issue 3; Pages: 166
Our purpose is to trace and explain theoretical and practical developments in foreign/world language teaching over the last decade or more. Language teaching in its modern form, from the Reform Movement of the late 19th century, has focused upon the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beatriz Revelles Benavente
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
instname
La actual sociedad de la información y el conocimiento ha demostrado que la pedagogía necesita una profunda conexión con la tecnología y la virtualidad. Sin embargo, no es lo mismo aplicar la tecnología en pedagogía que transformar la pedagogí
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::46df49baebf0addaa4e66993c5c9683d
http://hdl.handle.net/10481/76411
http://hdl.handle.net/10481/76411
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nasima Selim
Publikováno v:
Religion and Society. 11:105-119
How is access to the Elsewhere facilitated through affective pedagogy in a contemporary Sufi setting in Germany? This article draws analytical lessons from Inayati healing seminars that took place in the summer of 2013. Participants were instructed t
Autor:
Revelles Benavente, Beatriz
Publikováno v:
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
instname
instname
La actual sociedad de la información y el conocimiento ha demostrado que la pedagogía necesita una profunda conexión con la tecnología y la virtualidad. Sin embargo, no es lo mismo aplicar la tecnología en pedagogía que transformar la pedagogí
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::3c2945641f1b5f763389e3cb9b58d417