Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"Afdal, Geir"'
Autor:
Gregersen, Andreas Melson, Afdal, Geir
Publikováno v:
In Poetics August 2022 93 Part B
Autor:
Buan Øien, Ola, Heggernes, Sissil Lea, Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Angelo, Elin, Belt Skutlaberg, Kristin, Merzliakova, Elena, Bolstad, Oda Heidi, Moen, Kathrine, Afdal, Geir, Skjelbred, Bente Helen, Digranes, Ingvild, Bjørke, Lars, Bjørnstad Åberg, Ingvill, Halås, Catrine Torbjørnsen, Smith, Kari
In a gradually more complex and insecure world, children, youth, teachers, and school leaders must learn to navigate unpredictability. To prevent inertia, knowledge, learning and education need to be reshaped to strengthen the ability to act responsi
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/86981
Autor:
Afdal, Geir1 (AUTHOR) geir.afdal@mf.no
Publikováno v:
Studia Theologica. Jun2021, Vol. 75 Issue 1, p6-29. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anker, Trine1 (AUTHOR) tanker@mf.no, Afdal, Geir2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Moral Education. Mar2018, Vol. 47 Issue 1, p48-62. 15p.
Publikováno v:
Johnsen, Elisabeth Tveito Afdal, Geir Sigmund . Learning and knowledge trajectories in congregations. Praktische Theologie - Zeitschrift für Praxis in Kirche, Gesellschaft und Kultur. 2020, 55(2), 70-75
Praktische Theologie - Zeitschrift für Praxis in Kirche, Gesellschaft und Kultur
Praktische Theologie - Zeitschrift für Praxis in Kirche, Gesellschaft und Kultur
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11250/285223
Autor:
Tveito Johnsen, Elisabeth, Afdal, Geir
Discussing the contribution of Learning and knowledge trajectories in congregations (LETRA) is a challenge, particularly when one was involved in it. Two research questions are posed: How has the methodological and theoretical framework of LETRA cont
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ac00af21587d717de720d4d15cff49bb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.