Zobrazeno 1 - 10
of 1 046
pro vyhledávání: '"Aesthetic subjects"'
Autor:
Jonas Asplund
Publikováno v:
FORMakademisk, Vol 17, Iss 1 (2024)
The article presents a part of a pilot study investigating feedback within practical-aesthetic subjects in primary and secondary education. Feedback within the school context is often understood as verbal or written communication between teachers and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/074aff02e65545f5a67eff86f245f556
Publikováno v:
Education Inquiry, Pp 1-27 (2023)
ABSTRACTThis study deals with the academisation or “academic drift” of teacher education in the aesthetic subjects in Sweden from the 1970s to the millennium shift. After long preparations that already began after the Second World War, TE, along
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6db9e869a35e4bf08c28aafc3743c11f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shostak, Gennady
Publikováno v:
Kūrybos erdvės / The Spaces of Creation. (01):53-62
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=5480
Autor:
Lönnerblad, Malin
The overall aim of this thesis was to investigate how children in Sweden treated for brain tumours performed in their ninth year at school compared with matched controls. The studies investigated grades and results from national tests in the theoreti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f8652619af4294282ef8630fd9cfcd90
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-188768
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-188768
This case study contributes with a new coteaching design, in which experienced teachers from two different aesthetic subjects are planning, teaching and evaluating together in higher education, more specifically in general preschool teacher education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::00dadcb2ad849902a21241403d08facb
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hv:diva-16502
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hv:diva-16502
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
González Rodríguez, Juan Sebastián
Publikováno v:
GREDOS. Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
instname
instname
[ES]Al acudir a la Historia, aparecen definiciones sobre Arte Procesual, aunque, considero que sobre este concepto, es más correcto hablar en términos de “poética Procesual”, re-definiéndolas como aquellas experiencias artísticas que no se e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08355da5d2c6ca6013c1fa61d4094b5a
https://doi.org/10.14201/gredos.137066
https://doi.org/10.14201/gredos.137066
What remains when we lose the person that once tethered us to our identity, or who we thought ourselves to be? Part memoir, part meditation, What Remains is a daughter’s investigation of a collection of memories, events, and letters that remain aft
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______453::a2d213afbfc0acd039d7ae3da5fcde29
https://hdl.handle.net/10214/14156
https://hdl.handle.net/10214/14156