Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Aesaert, K."'
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education December 2024 151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogische Studien; 2023, Vol. 100 Issue 4, p421-447, 27p, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs: Basisinzichten voor leraren nu en in de toekomst, 347-381
STARTPAGE=347;ENDPAGE=381;TITLE=Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs
Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs: Basisinzichten voor leraren nu en in de toekomst, 361-399
ISSUE=2e;STARTPAGE=361;ENDPAGE=399;TITLE=Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs
STARTPAGE=347;ENDPAGE=381;TITLE=Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs
Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs: Basisinzichten voor leraren nu en in de toekomst, 361-399
ISSUE=2e;STARTPAGE=361;ENDPAGE=399;TITLE=Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs
Kwaliteit wordt door Van Dale beschreven als de “mate waarin iets goed is”. Onderwijskwaliteit gaat dus over de mate waarin het onderwijs “goed” is. Maar wat betekent “goed onderwijs” dan in concrete termen? Hoewel een module normaliter b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6752151815c93e46c6ca9c72302bac8f
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/module-9-kwaliteit(0221a0a5-6e09-483e-8e89-1f3263fb0c91).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/module-9-kwaliteit(0221a0a5-6e09-483e-8e89-1f3263fb0c91).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.