Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Advertising innovation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
For long, we have noticed the interest on a publishing vehicle of the international community of academics and practitioners on innovation, to support intellectual production in this field. The International Journal of Innovation (IJI Journal)comes o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::76b2c380c178454e40e63b2bb1a6922b
Advertising and innovation are two engines for firms to escape competition through a better attraction power toward consumers or quality advantage. We propose a model that encompasses both the static and dynamic interactions between R&D, advertising
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::aa2d335d9224ae5eab34fb07003045dc
https://publications.banque-france.fr/sites/default/files/medias/documents/working-paper_284_2010.pdf
https://publications.banque-france.fr/sites/default/files/medias/documents/working-paper_284_2010.pdf