Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Advertising expenditure"'
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2023, Vol. 7, Issue 4, pp. 1852-1870.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTI-03-2023-0217
Publikováno v:
Asia Marketing Journal, Vol 26, Iss 1, Pp 11-22 (2024)
In the uncertainty fueled by the COVID-19 pandemic, mergers and acquisitions (M&As) have emerged as key strategic responses by firms. This study explores the impact of M&As on acquirers' firm value, utilizing a firm-level panel dataset from SDC Plati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef9ca5462cfb453caa3ed56e562383bf
Autor:
Lipstein, Benjamin1
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Jun69, Vol. 9 Issue 2, p62-64. 3p. 2 Black and White Photographs.
Publikováno v:
Economies, Vol 11, Iss 4, p 121 (2023)
The current paper aims to investigate the moderating role of liquidity in the relationship between accounting and advertising expenditures and the financial performance of small and medium enterprises (SMEs) in Jordan. Furthermore, the present paper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd9102a8a5294b04a6d4302441cc3e52
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2020, Vol. 32, Issue 3, pp. 644-663.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-06-2019-0352
Publikováno v:
Virtual Economics. 3(3):80-93
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=894418
Autor:
Shuaibu Mukhtar
Publikováno v:
Virtual Economics, Vol 3, Iss 3, Pp 80-93 (2020)
This study explores relationships between annual advertising expenditure and major macroeconomic variables in Nigeria. Advertising is sometimes viewed as a concern of business units only not worth being researched at macroeconomic level. This nature
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b05031f54e73461b83f918cd72b21003
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miracle, Gordon E.1, Gordon, Guy G.2
Publikováno v:
Journal of Marketing. Oct1970, Vol. 34 Issue 4, p113-114. 2p.