Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Advertising effort"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang, Dongsheng, Xu, Minghui
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science, 2020, Vol. 3, Issue 3, pp. 365-384.
Publikováno v:
Kybernetes, 2019, Vol. 49, Issue 4, pp. 1169-1195.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-04-2018-0205
Autor:
Hui Yu, Dongyan Chen
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 75350-75359 (2019)
In this paper, optimal control decision problems are discussed for a class of dynamic advertising models with lagged effect. Here, the dynamic model with input delay is introduced to depict the impact of the lagged effect on the development of goodwi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3ca6f89deba480fa0ee359b4663fa32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dongyan Chen, Hui Yu
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 75350-75359 (2019)
In this paper, optimal control decision problems are discussed for a class of dynamic advertising models with lagged effect. Here, the dynamic model with input delay is introduced to depict the impact of the lagged effect on the development of goodwi
Publikováno v:
European Journal of Operational Research, 251(3), 860-872. Elsevier Science BV
European journal of operational research
European journal of operational research
Autonomous 'word of mouth', as a channel of social influence that is out of firms' direct control, has acquired particular importance with the development of the Internet. Depending on whether a given product or service is a good or a bad deal, this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.