Zobrazeno 1 - 10
of 28 246
pro vyhledávání: '"Advertising Standards"'
Autor:
Antoniou, Alexandros1 (AUTHOR) a.antoniou@essex.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Media Law. Jul2024, Vol. 16 Issue 1, p74-117. 44p.
Autor:
TIANWEI ZHANG
Publikováno v:
WWD: Women's Wear Daily. 4/11/2024, p9-9. 1/2p.
Autor:
Healey, Justin
Advertising has a powerful impact on Australian society. It influences the public's consumer preferences and also helps shape society's values. Advertising is self-regulated in Australia, however is subject to a range of media codes and standards. Th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Visagie, J.1 Jeanette.Visagie@nwu.ac.za
Publikováno v:
Potchefstroom Electronic Law Journal. 2023, Vol. 26, p1-31. 31p.
Autor:
Bernacchi, M. D.1
Publikováno v:
Journal of Advertising. Spring76, Vol. 5 Issue 2, p24-28. 5p.
Publikováno v:
FRPT - Advertising Snapshot. 2/29/2024, p1-1. 1p.
Autor:
Auxtova, Kristina1 (AUTHOR) kauxtova001@dundee.ac.uk, Brennan, Mary2 (AUTHOR), Dunne, Stephen2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Business Ethics. Sep2021, Vol. 172 Issue 3, p425-446. 22p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Publikováno v:
Journal of Historical Research in Marketing, 2012, Vol. 4, Issue 2, pp. 273-289.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17557501211224458