Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Advert"'
Publikováno v:
International Journal of Sociology and Social Policy, 2024, Vol. 44, Issue 11/12, pp. 1123-1136.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSSP-03-2024-0142
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Politehnika: Časopis za tehnički odgoj I obrazovanje / Polytechnica: Journal of Technology Education. 6(2):34-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1097915
Publikováno v:
Politehnika, Vol 6, Iss 2, Pp 34-42 (2022)
The study examined the incidence of job advert on manpower resourcing in the public sector, perspective of Nigerian Maritime Administration and Safety Agency. The objective of the study is to evaluate the effect of job advert on manpower resourcing i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a29f1305bf546f8820ab9ccebab8e1d
Autor:
Welish, Marjorie (AUTHOR)
Publikováno v:
Chicago Review. Autumn2011, Vol. 56 Issue 2/3, p188-193. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Business and Economics, Vol 14, Iss 2, Pp 141-159 (2019)
The purpose of this paper is to investigate factors influencing Mauritian consumers’ attitude towards SMS advertising. Based on the Uses and Gratifications (U&G) theory, a questionnaire was designed and administered among 277 University of Mauritiu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ebebde288b742e49b7d31542beb6845
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Resource Management International Digest, 2019, Vol. 27, Issue 7, pp. 45-47.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HRMID-04-2019-0111
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 6, Iss 1 (2020)
The abrupt rise in the fast food business the world over calls for research attention to the phenomenon, especially, in underdeveloped and developing economies. Research is scanty regarding the phenomenon; especially what motivates patrons to select
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c76180b845694d17b73e87373675e74e