Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Adum, G"'
Autor:
Hudson, L. N., Newbold, T., Contu, S., Hill, S. L. L., Lysenko, I., Palma, A. de, Phillips, H. R. P., Alhusseini, T. I., Bedford, F. E., Bennett, D. J., Booth, H., Burton, V. J., Chng, C. W. T., Choimes, A., Correia, D. L. P., Day, J., Echeverría-Londoño, S., Emerson, S. R., Gao, D., Garon, M., Harrison, M. L. K., Ingram, D. J., Jung, M., Kemp, V., Kirkpatrick, L., Martin, C. D., Pan, Y., Pask-Hale, G. D., Pynegar, E. L., Robinson, A. N., Sánchez-Ortiz, K., Senior, R. A., Simmons, B. I., White, H. J., Zhang, H., Aben, J., Abrahamczyk, S., Adum, G. B., Aguilar-Barquero, V., Aizen, Marcelo A., Albertos, B., Alcalá, E. L., Alguacil García, María del Mar, Alignier, A., Ancrenaz, M., Andersen, A. N., Arbeláez-Cortés, E., Armbrecht, I., Arroyo-Rodríguez, V., Bros, Vicenç, Calviño-Cancela, María, Caparrós, R., Draper, Isabel, Garilleti, Ricardo, Lara, F., Lucas-Borja, M. E., Moreno Mateos, D., Mazimpaka, Vicente, Medina, Nagore G., Mico, E., Numa, Catherine, Pearman, P. B., Pino, Joan, Pons, P., Rey Benayas, José M., Stefanescu, Constantino, Torre, Ignasi, Verdú, J. R.
Publikováno v:
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
instname
The PREDICTS project—Projecting Responses of Ecological Diversity In Changing Terrestrial Systems (www.predicts.org.uk)—has collated from published studies a large, reasonably representative database of comparable samples of biodiversity from mul
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Downey, H, Amano, T, Cadotte, M, Cook, CN, Cooke, SJ, Haddaway, NR, Jones, JPG, Littlewood, N, Walsh, JC, Abrahams, MI, Adum, G, Akasaka, M, Alves, JA, Antwis, RE, Arellano, EC, Axmacher, J, Barclay, H, Batty, L, Benítez-López, A, Bennett, Berg, MJ, Bertolino, S, Biggs, D, Bolam, FC, Bray, T, Brook, BW, Bull, JW, Burivalova, Z, Cabeza, M, Chauvenet, ALM, Christie, AP, Cole, L, Cotton, AJ, Cotton, S, Cousins, SAO, Craven, D, Cresswell, W, Cusack, JJ, Dalrymple, SE, Davies, ZG, Diaz, A, Dodd, JA, Felton, A, Fleishman, E, Gardner, CJ, Garside, R, Ghoddousi, A, Gilroy, JJ, Gill, DA, Gill, JA, Glew, L, Grainger, MJ, Grass, AA, Greshon, S, Gundry, J, Hart, T, Hopkins, CR, Howe, C, Johnson, A, Jones, KW, Jordan, NR, Kadoya, T, Kerhoas, D, Koricheva, J, Lee, TM, Lengyel, S, Livingstone, SW, Lyons, A, McCabe, G, Millett, J, Strevens, CM, Moolna, A, Mossman, HL, Mukherjee, N, Muñoz-Sáez, A, Negrões, N, Norfolk, O, Osawa, T, Papworth, S, Park, KJ, Pellet, J, Phillott, AD, Plotnik, JM, Priatna, D, Ramos, AG, Randall, N, Richards, RM, Ritchie, EG, Roberts, DL, Rocha, R, Rodríguez, JP, Sanderson, R, Sasaki, T, Savilaakso, S, Sayer, C, Sekercioglu, C, Senzaki, M, Smith, G, Smith, RJ, Soga, M
To be effective, the next generation of conservation practitioners and managers need to be critical thinkers with a deep understanding of how to make evidence-based decisions and of the value of evidence synthesis. If, as educators, we do not make th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::946bf6f066b0d110090599c38cca7b2d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.