Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Ado, S.G."'
Autor:
Oyekunle, M., Menkir, A., Mani, H., Olaoye, G., Usman, I.S., Ado, S.G., Abdullahi, U.S., Ahmed, H.O., Hassan, L.B., Abdulmalik, R.O., Abubakar, H.
Publikováno v:
Cereal Research Communications, 2017 Jan 01. 45(2), 336-345.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26754712
Publikováno v:
Bayero Journal of Pure and Applied Sciences; Vol. 13 No. 2 (2021); 54-64
Identification of ideal testing sites for selection of superior maize (Zea mays L.) germplam is vital to the success of a maize breeding programme. Sixteen provitamin A maize genotypes were evaluated at seven locations in savanna agro-ecologies of Ni
Autor:
Umar, A.Z., Ado, S.G.
Publikováno v:
Bayero Journal of Pure and Applied Sciences; Vol. 13 No. 1 (2022): Special Conference Edition; 393-399
This paper reported lecturers’ experience in the synchronous and asynchronous Emergency Remote Teaching (ERT) at Al-Qalam University Katsina (AUK), Nigeria during the Corona Virus (COVID-19) lockdown. In the asynchronous mode, recorded lectures and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.