Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Adlington, Rachael"'
Publikováno v:
Australian & International Journal of Rural Education; Nov2024, Vol. 34 Issue 3, p36-54, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australasian Journal of Educational Technology; 2024, Vol. 40 Issue 5, p84-100, 17p
Autor:
Adlington, Rachael1 (AUTHOR) rachael.adlington@une.edu.au, Charteris, Jennifer1 (AUTHOR), Nye, Adele1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Feb2023, Vol. 51 Issue 1, p90-104. 15p.
Autor:
Adlington, Rachael1 (AUTHOR), Feez, Susan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Australian Journal of Language & Literacy. Feb2019, Vol. 42 Issue 1, p5-16. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Messaging tools such as SMS are effective tools for foreign language learning. While many quasi-experimental studies confirm efficacy and positive student attitudes towards these types of tools, little is known about existing teaching practices that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dbdbc7dd4662985fb294d81bb1a8262a
https://osf.io/preprints/socarxiv/gux3h
https://osf.io/preprints/socarxiv/gux3h
Autor:
Hansford, Diane1 (AUTHOR), Adlington, Rachael1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Australian Journal of Language & Literacy. Feb2009, Vol. 32 Issue 1, p55-68. 14p.
Autor:
Adlington, Rachael
"Blogs provide unique authoring affordances for young children. To date, however, research has focused on older children, teenagers and adults as bloggers, and is limited in accounting for the semiotic roles of facilities, such as commenting and tagg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3fc525526421f1719bc016c289ee260a