Zobrazeno 1 - 10
of 200
pro vyhledávání: '"Adkins, Sarah"'
Intimidating Attendings: The Importance of Near-Peer Mentorship During Third-Year Surgical Clerkship
Autor:
Johnson, Braden M., Ayres, Jack M., Minchew, Heather M., Riffel, Justin D., Dixon, Katelyn Sanner, Adkins, Sarah E., Berbel, German
Publikováno v:
In Journal of Surgical Research October 2024 302:12-17
Autor:
Jones, P'Ashe, Yala, Joy Atieno, Knight, Kristina N., Song, Jessica M., Adkins, Sarah M.L., Battaglia-Hoffman, Grace, Trapl, Erika S.
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health September 2024 75(3):383-391
Autor:
Yu, Austin, McCormack, Thomas, Vance, Dylan, Walker, Alexandra, Adkins, Sarah, Vucicevic, Rajko, Colman, Matthew W., Gitelis, Steven, Sweeney, Kyle, Blank, Alan T.
Publikováno v:
In Journal of Orthopaedics December 2024 58:117-122
Autor:
Sanner Dixon, Katelyn *, Raheel, Amani *, Adkins, Sarah *, Johnson, Braden M., Ayres, Jack M., Pruss, Olivia *, Minchew, Heather M., Riffel, Justin, Berbel, German, Kilgore, Lyndsey J.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education November 2024 81(11):1513-1521
Publikováno v:
In Journal of Surgical Research December 2023 292:105-112
Autor:
Adkins, Sarah E., Minchew, Heather M., Sanner Dixon, Katelyn, Chollet Hinton, Lynn, Kilgore, Lyndsey J., Berbel, German
Publikováno v:
In Journal of Surgical Research October 2023 290:156-163
Autor:
Adkins, Sarah E., Dixon, Katelyn Sanner, Minchew, Heather M., Vance, Dylan, Birney, Jalee, Berbel, German, Kilgore, Lyndsey J.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education September 2023 80(9):1189-1194
Autor:
Adkins, Sarah Mae
The purpose of this study is to explore the connection between oral language development and successful discontinuation from Reading Recovery. Previous studies have confirmed the relationship between oral language and early reading success but have f
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=otbn1469021776
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.