Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Adkins, Lauren E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morgan-Daniel, Jane1 morgandanie.jane@ufl.edu, Adkins, Lauren E.2 lauren.adkins@ufl.edu, Ansell, Margaret3 meansell@ufl.edu, Harnett, Susan4 sharnett2022@gmail.com, Rethlefsen, Melissa L.5 mlrethlefsen@gmail.com
Publikováno v:
Journal of the Medical Library Association. Oct2023, Vol. 111 Issue 4, p811-818. 8p.
Autor:
Morris, Earl J., Hollmann, Josef, Hofer, Ann-Kathrin, Bhagwandass, Hemita, Oueini, Razanne, Adkins, Lauren E., Hallas, Jesper, Vouri, Scott M.
Publikováno v:
In Research in Social and Administrative Pharmacy July 2022 18(7):3079-3093
Autor:
Usmani, Silken A., Hollmann, Josef, Goodin, Amie, Hincapie-Castillo, Juan M., Adkins, Lauren E., Ourhaan, Natalie, Oueini, Razanne, Bhagwandass, Hemita, Easey, Taylor, Vouri, Scott Martin
Publikováno v:
In Journal of the American Pharmacists Association March-April 2021 61(2):e20-e44
Autor:
Shen, Yun *, Bhagwandass, Hemita *, Branchcomb, Tychell *, Galvez, Sophia A. *, Grande, Ivanna *, Lessing, Julia *, Mollanazar, Mikela *, Ourhaan, Natalie *, Oueini, Razanne *, Sasser, Michael *, Valdes, Ivelisse L. *, Jadubans, Ashmita *, Hollmann, Josef *, Maguire, Michael *, Usmani, Silken *, Vouri, Scott M *, Hincapie-Castillo, Juan M *, Adkins, Lauren E., Goodin, Amie J *
Publikováno v:
In The Journal of Pain March 2021 22(3):246-262
Autor:
Morgan-Daniel, Jane1 morgandanie.jane@ufl.edu, Adkins, Lauren E.2 lauren.adkins@ufl.edu, Tennant, Michele R.3 tennantm@ufl.edu, Norton, Hannah F.4 nortonh@ufl.edu, Hough, Chloe5 choughatuf@ufl.edu, Edwards, Mary E.6 meedwards@ufl.edu, Daley, Matthew7 daleym@ufl.edu, Rethlefsen, Melissa L.8 mlrethlefsen@gmail.com
Publikováno v:
Hypothesis: Journal of the Research Section of MLA. Fall/Winter2021, Vol. 33 Issue 1, p17-37. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning September 2021 13(9):1102-1105