Zobrazeno 1 - 10
of 222
pro vyhledávání: '"Adib-Hajbaghery M"'
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 25, Iss 78, Pp 72-83 (2012)
Background & Aim: Anxiety can change the heart rate and also increase the myocardial oxygen demand and the risk of mortality in patients with heart diseases. This study aims to examine the effects of massage therapy by a nurse or the patient's compan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e528e5ccf13042d18417938008b3e687
Autor:
Adib-Hajbaghery M, Alinaghipoor T
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 25, Iss 77, Pp 1-11 (2012)
Background and Aim: Some patients with diabetes do not follow the foot care recommendations. Methods of patient education may affect the rate of compliance and ulcer healing. The present study aimed to compare the effects of teaching by lecture and m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9d26ac755684900a4f506371bbc4e0a
Autor:
Abbasinia, M., Norouzadeh, R., Adib-Hajbaghery, M., Nasiri, M.A., Sharifipour, E., Koohpaei, A., Eskandari, N., Aghaie, B.
Publikováno v:
In Ethics, Medicine and Public Health June 2022 22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adib Hajbaghery M, Eshraghi Arani N
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 31, Iss 111, Pp 52-64 (2018)
Background & Aim: Studies on nurses' clinical competence and its related contextual factors have controversial and sometimes unexpected results. Regarding the role of nurses' clinical competencies in the quality of nursing care, this study aimed to d
Publikováno v:
Iranian Journal of Pediatric Hematology & Oncology. 2015, Vol. 5 Issue 4, p193-205. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.