Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Adhesion mode"'
Autor:
Ramezan Havangi, Maryam Moradi
Publikováno v:
International Journal of Industrial Electronics, Control and Optimization, Vol 6, Iss 1, Pp 49-62 (2023)
An ideal traction and braking system not only ensures ride comfort and transportation safety but also attracts significant cost benefits through reduction of damaging processes in wheel-rail and optimum on-time operation. In order to overcome the pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f194c91917234b979b248265af678d49
Autor:
Patrícia Manarte-Monteiro, Joana Domingues, Liliana Teixeira, Sandra Gavinha, Maria Conceição Manso
Publikováno v:
Biomaterial Investigations in Dentistry, Vol 6, Iss 1, Pp 43-53 (2019)
Aim: Compare clinical performance and success/retention rates of two multi-mode (MM) adhesives, applied in self-etch (SE) or etch-and-rinse (ER) modes, with SE-all-in-one adhesive (SE/SE with enamel etching) in NCCL restorations at one-year follow-up
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b571a9cdeddb4b659f649b54e422abf0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caglar Uyulan, Metin Gokasan
Publikováno v:
Selcuk University Journal of Engineering, Science and Technology; Vol 5, No 4 (2017): Selçuk Üniversitesi Mühendislik, Bilim ve Teknoloji Dergisi; 432-444
Selçuk Üniversitesi Mühendislik, Bilim ve Teknoloji Dergisi; Vol 5, No 4 (2017): Selçuk Üniversitesi Mühendislik, Bilim ve Teknoloji Dergisi; 432-444
Selçuk Üniversitesi Mühendislik, Bilim ve Teknoloji Dergisi; Vol 5, No 4 (2017): Selçuk Üniversitesi Mühendislik, Bilim ve Teknoloji Dergisi; 432-444
URL: http://sujest.selcuk.edu.tr/sumbtd/article/view/436 DOI: 10.15317/Scitech.2017.103
Monitoring the adhesion force between a railway wheel and a rail surface is very essential in maintaining high acceleration and braking performance of railwa
Monitoring the adhesion force between a railway wheel and a rail surface is very essential in maintaining high acceleration and braking performance of railwa
Autor:
UYULAN, Caglar, GOKASAN, Metin
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 4 432-444
Selçuk Üniversitesi Mühendislik, Bilim Ve Teknoloji Dergisi
Selçuk Üniversitesi Mühendislik, Bilim Ve Teknoloji Dergisi
Bir demiryolu tekerleği ile rayı arasında meydana gelen tutunma kuvvetinin izlenmesi, demiryolu araçlarının yüksek hızlanma ve frenleme performansının korunmasında oldukça önemlidir. Sürtünme katsayısı, kayma ve tutunma kuvvetinin do
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::cadc01ce170d44fa19db1df4ab295c0c
https://dergipark.org.tr/tr/pub/sujest/issue/33955/375732
https://dergipark.org.tr/tr/pub/sujest/issue/33955/375732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.