Zobrazeno 1 - 10
of 287
pro vyhledávání: '"Adams SH"'
Publikováno v:
Adams, SH; Park, J; Twietmeyer, L; Brindis, CD; & Jr, ICE. (2018). Association between adolescent preventive care and the role of the Affordable Care Act (vol 172, pg 43, 2018). JAMA PEDIATRICS, 172(1), 98-98. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/50g8h902
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::431e85037476b36a2829112dc62e4c68
http://www.escholarship.org/uc/item/50g8h902
http://www.escholarship.org/uc/item/50g8h902
Autor:
Purnell, JQ, Klopfenstein, BA, Stevens, AA, Havel, PJ, Adams, SH, Dunn, TN, Krisky, C, Rooney, WD
Publikováno v:
Purnell, JQ; Klopfenstein, BA; Stevens, AA; Havel, PJ; Adams, SH; Dunn, TN; et al.(2011). Brain functional magnetic resonance imaging response to glucose and fructose infusions in humans.. Diabetes, obesity & metabolism, 13(3), 229-234. doi: 10.1111/j.1463-1326.2010.01340.x. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/40g9f3fs
Diabetes, obesity & metabolism, vol 13, iss 3
Diabetes, obesity & metabolism, vol 13, iss 3
AIMS: In animals, intracerebroventricular glucose and fructose have opposing effects on appetite and weight regulation. In humans, functional brain magnetic resonance imaging (fMRI) studies during glucose ingestion or infusion have demonstrated suppr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::188f09f5502e32d3cfabfcca190f845d
http://www.escholarship.org/uc/item/40g9f3fs
http://www.escholarship.org/uc/item/40g9f3fs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.