Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Adams, Sue K."'
Publikováno v:
Journal of Sleep Research; Aug2024, Vol. 33 Issue 4, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychological Reports. Oct2022, Vol. 125 Issue 5, p2400-2415. 16p.
Publikováno v:
In Journal of Substance Abuse Treatment September 2012 43(2):190-203
Research Data, sj-pdf-1-prx-10.1177_00332941211025268 for Examining the Moderator Role of Sleep Quality in the Relationship Among Test Anxiety, Academic Success and Mood by Sue K Adams, Zoe Mushkat and Jared Minkel in Psychological Reports
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::48fd6164ec751dcf61aeb58d000a9a91
Autor:
Adams, Sue K.1 (AUTHOR) suekadams@uri.edu, Williford, Desireé N.1 (AUTHOR), Vaccaro, Annemarie1 (AUTHOR), Kisler, Tiffani S.1 (AUTHOR), Francis, Alyssa1 (AUTHOR), Newman, Barbara1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Adolescence & Youth. Sep2017, Vol. 22 Issue 3, p337-348. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 16, Iss 9, p 1524 (2019)
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 16
Issue 9
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 16
Issue 9
Despite the health benefits associated with physical activity (PA), screen time reduction, and sleep quantity and quality, the relationships between PA, screen time, and sleep quantity and quality remain unclear in adolescents. The present study is a
Publikováno v:
Perspectives on Early Childhood Psychology & Education; Fall2021, Vol. 6 Issue 2, p31-58, 28p