Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Adams, Simone E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research on Technology in Education; November 2024, Vol. 56 Issue: 6 p638-654, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rimland, Casey A, Tilson, Samantha G, Morell, Carola M, Tomaz, Rute A, Lu, Wei-Yu, Adams, Simone E, Georgakopoulos, Nikitas, Otaizo-Carrasquero, Francisco, Myers, Timothy G, Ferdinand, John R, Gieseck, Richard L, Sampaziotis, Fotios, Tysoe, Olivia C, Ross, Alexander, Kraiczy, Judith M, Wesley, Brandon, Muraro, Daniele, Zilbauer, Matthias, Oniscu, Gabriel C, Hannan, Nicholas RF, Forbes, Stuart J, Saeb-Parsy, Kourosh, Wynn, Thomas A, Vallier, Ludovic
BACKGROUND AND AIMS: Organoids provide a powerful system to study epithelia in vitro. Recently, this approach was applied successfully to the biliary tree, a series of ductular tissues responsible for the drainage of bile and pancreatic secretions. M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::762f20199446988da827b654c5bae206
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/317490
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/317490
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.