Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Adams, Britt"'
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation June 2023 77
Publikováno v:
Adams, Britt and Schellens, Tammy and Valcke, Martin Promoting Adolescents’ Moral Advertising Literacy in Secondary Education. Comunicar, 2017, vol. 25, n. 52, pp. 93-103. [Journal article (Paginated)]
Minors are daily confronted with advertisements, which are occasionally controversial. In order to promote adolescents’ moral advertising literacy, this intervention study explores how to stimulate secondary education students’ knowledge on adver
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/32156/
Publikováno v:
Velov-Velon congres voor lerarenopleiders 2022 : eigentijds professioneel, Abstracts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::0176adc7d854bec19c77f0705d9ed629
https://biblio.ugent.be/publication/8757717/file/8757721
https://biblio.ugent.be/publication/8757717/file/8757721
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EDUCATIONAL DESIGN RESEARCH
The present study describes how teacher design teams (TDTs) in pre-service education were set up to create in-school programs about advertising. A multiple case-study design was employed to reveal what kinds of input-, process-, and output-related fa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c74d781c721239629ad6ed21a973153a
Autor:
Adams, Britt1 britt.adams@ugent.be, Schellens, Tammy2 tammy.schellens@ugent.be, Valcke, Martin3 martin.valcke@ugent.be
Publikováno v:
Comunicar. 7/1/2017, Vol. 25 Issue 52, p93-103. 11p. 2 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Thomas, Laura, Adams, Britt, Emery, Laura, Duthois, Thibaut, Vanderlinde, Ruben, Tuytens, Melissa
Publikováno v:
Education Sciences; Jun2022, Vol. 12 Issue 6, p419, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PROCEEDINGS OF THE 3RD EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL MEDIA
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::c2b3e5214d0c9bb6c2b24d230c5ddeba
https://biblio.ugent.be/publication/8528449
https://biblio.ugent.be/publication/8528449