Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Adamo, Paula"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archivos argentinos de pediatría, Volume: 116, Issue: 6, Pages: e721-e729, Published: 01 DEC 2018
En niños que, por su condición, la estatura no se puede medir o no representa el crecimiento óseo real, puede recurrirse a su cálculo a partir de la medición de segmentos corporales. Objetivos. 1. Comparar el valor de la estatura observada (EO)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______617::3cc792a7694bfb48e4862653be032600
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0325-00752018000600009&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0325-00752018000600009&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malvestitti, Liliana Marisa, Iparraguirre, María Sol, Atorresi, Ana, Eisner, Laura, Birgin, Jimena, Cabrera, Gimena, Rodríguez, Natalia, Schuvab, Virgina, Romero, Astrid Diana, Adamo, Paula, Ávila Hernández, Mahe, Pardo Adames, Carlos
Publikováno v:
RID-UNRN (UNRN)
Universidad Nacional de Río Negro
instacron:UNRN
Universidad Nacional de Río Negro
instacron:UNRN
Fil: Malvestitti, Marisa. Universidad Nacional de Río Negro. Río Negro, Argentina. Fil: Eisner, Laura. Universidad Nacional de Río Negro. Río Negro, Argentina. Fil: Iparraguirre, María Sol. Universidad Nacional de Río Negro. Río Negro, Argenti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::45cab7a6df2521a0313622a94b872869
http://rid.unrn.edu.ar/handle/20.500.12049/5788
http://rid.unrn.edu.ar/handle/20.500.12049/5788
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Human Biology; Mar/Apr2006, Vol. 33 Issue 2, p213-226, 14p, 1 Chart, 6 Graphs