Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Adachi, Misa"'
Autor:
Watanabe, Junko, Watanabe, Mariko, Yamaoka, Kazue, Adachi, Misa, Suzuki, Asuka, Tango, Toshiro, Professor, Visiting
Additional file 1.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::819edd5eb3da9a0469684ff5b4ded938
Autor:
Watanabe, Junko, Watanabe, Mariko, Yamaoka, Kazue, Adachi, Misa, Suzuki, Asuka, Tango, Toshiro, Professor, Visiting
Additional file 2.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9597e8cc7e481f36d14de3ceb48108e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kobayashi Itsuro, Hida Eisuke, Nishikawa Masako, Watanabe Mariko, Yamaoka Kazue, Adachi Misa, Tango Toshiro
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 10, Iss 1, p 742 (2010)
Abstract Background The number of patients with type 2 diabetes is drastically increasing worldwide. It is a serious health problem in Japan as well. Lifestyle interventions can reduce progression from impaired glucose tolerance to type 2 diabetes, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f561d73cf869443497c59d80beeefe8b
Autor:
Adachi, Misa1, Yamaoka, Kazue2 yamaoka@niph.go.jp, Watanabe, Mariko3, Nishikawa, Masako2, Hida, Eisuke2, Kobayashi, Itsuro4, Tango, Toshiro2,5
Publikováno v:
BMC Public Health. 2010, Vol. 10 Issue 1, p742-748. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.