Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Adachi, Kiyohiro"'
Autor:
Gen, Masaki, Fujishiro, Yukako, Okigami, Kazuki, Hayami, Satoru, Adachi, Kiyohiro, Hashizume, Daisuke, Kurumaji, Takashi, Sagayama, Hajime, Nakao, Hironori, Tokura, Yoshinori, Arima, Taka-hisa
Zintl phase EuIn$_{2}$As$_{2}$ has garnered growing attention as an axion insulator candidate, triggered by the identification of a commensurate double-${\mathbf Q}$ broken-helix state in previous studies, however, its periodicity and symmetry remain
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.03022
Autor:
Otsubo, Yoshiki, Otani, Kanan, Li, Ailong, Adachi, Kiyohiro, Kong, Shuang, Kitadai, Norio, Hashizume, Daisuke, Nakamura, Ryuhei, Fujita, Takeshi, Miyauchi, Masahiro, Yamaguchi, Akira
Publikováno v:
In Ceramics International 15 February 2024 50(4):5992-6000
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yu, Jian, Aoyama, Tetsuya, Adachi, Kiyohiro, Muranaka, Atsuya, Ishitobi, Masamitsu, Umezawa, Hirohito, Uchiyama, Masanobu, Hashizume, Daisuke, Yamagata, Yutaka, Tanaka, Toshihiko, Matsumoto, Shinya
Publikováno v:
Japanese Journal of Applied Physics; Nov2024, Vol. 63 Issue 11, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.