Zobrazeno 1 - 10
of 54 039
pro vyhledávání: '"Actual usage"'
Publikováno v:
In Heliyon 15 August 2024 10(15)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dhyana Paramita, Budi Hartono, Dhanan Sarwo Utomo, Hilya Mudrika Arini, Yun Prihantina Mulyani, Arwindra Rizqiawan, Kevin Marojahan Banjar Nahor, Agnessa Spanellis, Macarena Beltran, Hana Nisrina Adrin, Dawi Karomati Baroroh, Benny Tjahjono
Publikováno v:
Cleaner and Responsible Consumption, Vol 15, Iss , Pp 100242- (2024)
Carbon emissions primarily result from the combustion of fossil fuel to generate electricity. Residential Photovoltaic (PV) systems offer greener electricity generation potential, yet adoption remains low. This study proposes a new framework to expla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c08ac24d04224335b6293b489fb0475d
Autor:
Ong, Ardvin Kester S.1 (AUTHOR), Altes, Gerlyn C.1 (AUTHOR), German, Josephine D.1 (AUTHOR) aksong@mapua.edu.ph
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/22/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-16. 16p.
Autor:
Miah Said, Lukman Setiawan, Darmono Darmono, Andi Yusran Paris, Sultan Sultan, Mochammad Fahlevi
Publikováno v:
Decision Science Letters, Vol 14, Iss 1, Pp 179-192 (2025)
This study investigates the factors influencing the actual usage of freight forwarding services in Indonesia, focusing on the roles of desire, outcome expectancy, and perceived self-efficacy, with delivery risk and perceived trust acting as moderatin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d8a192df68c499e92b26881de39780f
Autor:
Haverila, Matti, Currie, Russell, Haverila, Kai Christian, McLaughlin, Caitlin, Twyford, Jenny Carita
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2023, Vol. 18, Issue 2, pp. 300-324.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPHM-01-2022-0009
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 15, Pp e35582- (2024)
Digital services and innovative solutions often emphasize providing an enhanced Fintech banking experience. This study identifies and examines the cognitive factors influencing the actual usage of Fintech-based digital banking among customers. The Un
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8271bcc6a86c4575b607330eaa90302d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.