Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Acton, Faye"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Välimäki, Maritta, Hipp, Kirsi, Acton, Faye, Echsel, Angelika, Grădinaru, Ioan-Alexandru, Hahn-Laudenberg, Katrin, Schulze, Christina, Stefanek, Elisabeth, Spiel, Georg, O’Brien, Niamh
Publikováno v:
BMC Public Health; 4/19/2024, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kubiak, Christine, Draper, Jan, Walker, Susan, Acton, Faye, Clark, Elizabeth, Rogers, Jill, Dearnley, Chris, Rogers, Melanie
In post-registration, professional healthcare education, learning outcomes should reflect the needs of several stakeholders, including the professionals studying the programme, workplace managers aiming to develop their workforce, and the educators t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::740d7a07b48fd0f5f681d4303387474b
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/705747/3/Kubiak_et_al_2020.docx
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/705747/3/Kubiak_et_al_2020.docx
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Funding from Paul Hamlyn Foundation More and Better fund and from Royal Opera House Bridge has enabled a three year programme which develops primary school teachers’ creative classroom practice and impacts on children’s enjoyment and ability in w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ab7d16840f4dccbb003f2b3371a29d26
Autor:
Kubiak, Chris, Walker, Susan, Draper, Jan, Clark, Elisabeth, Acton, Faye, Rogers, Jill, Rogers, Melanie, Dearnley, Christine
Publikováno v:
Journal of Education & Work; Jun2020, Vol. 33 Issue 4, p312-325, 14p