Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Activity settings"'
Autor:
Mutiara Anggi, Diananta Pramitasari
Publikováno v:
Jurnal Kawistara, Vol 11, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
A correctional facility has been considered critical not only in accommodating prisoners but also facilitating vocational training that prepares the prisoners to reintegrate in society and thus would not recommit crimes. However, in reality the build
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f206af2c77a4448cb18f9332423193a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
African Journal of Disability, Vol 8, Iss 0, Pp e1-e14 (2019)
Background: There has been an overwhelming call to improve the understanding of how children develop within an African context as Euro-American definitions of competence have been uncritically adopted as the norm for children in Africa. The activitie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5c32450715444d7a36839a0c25bfdc5
Autor:
Diananta Pramitasari, Mutiara Anggi
Publikováno v:
Jurnal Kawistara, Vol 11, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Jurnal Kawistara; Vol 11, No 1 (2021); 1-16
Jurnal Kawistara; Vol 11, No 1 (2021); 1-16
A correctional facility has been considered critical not only in accommodating prisoners but also facilitating vocational training that prepares the prisoners to reintegrate in society and thus would not recommit crimes. However, in reality the build
Publikováno v:
Adapted Physical Activity Quarterly. Oct2006, Vol. 23 Issue 4, p424-426. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Initio
Initio, Université Laval, 2020, Éducation et formation, 8 (1), pp.37-55
Initio, Université Laval, 2020, 8 (1)
Initio, Université Laval, 2020, Éducation et formation, 8 (1), pp.37-55
Initio, Université Laval, 2020, 8 (1)
Three types of language-support practices (LSP) were examined in this study (child- oriented LSP, interaction promoting LSP and language-modelling LSP) in five different classroom contexts (teacher-directed whole class activity, teacher-directed smal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::571f9d3187bf53a6d1538fddc1f96a73
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02955343v2/file/Initio_8(1)_37-55.pdf
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02955343v2/file/Initio_8(1)_37-55.pdf