Zobrazeno 1 - 10
of 12 762
pro vyhledávání: '"Activity involvement"'
Autor:
Boira, Cloé1 (AUTHOR) cloe.boira@givaudan.com, Chapuis, Emilie1 (AUTHOR), Lapierre, Laura1 (AUTHOR), Auriol, Daniel2 (AUTHOR), Jarrin, Cyrille2 (AUTHOR), Robe, Patrick2 (AUTHOR), Tiguemounine, Jean3 (AUTHOR), Scandolera, Amandine1 (AUTHOR), Reynaud, Romain2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Molecules. Nov2024, Vol. 29 Issue 22, p5391. 30p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The TQM Journal, 2024, Vol. 36, Issue 9, pp. 215-233.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TQM-01-2024-0047
Publikováno v:
In Journal of Outdoor Recreation and Tourism March 2024 45
Autor:
Cloé Boira, Emilie Chapuis, Laura Lapierre, Daniel Auriol, Cyrille Jarrin, Patrick Robe, Jean Tiguemounine, Amandine Scandolera, Romain Reynaud
Publikováno v:
Molecules, Vol 29, Iss 22, p 5391 (2024)
(1) Background: Ultraviolet radiation takes part in photoaging and pigmentation disorders on skin. Epigallocatechin gallate (EGCG) is a well-known brightening and photoprotective compound but it faces limitations in terms of stability and solubility.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a16c56dc47043cca1d4cad58d79a9aa
Autor:
Lin, Chu Yen1 joanncylin@gm.scu.edu.tw, Lee, Ming Yen2, Kao, Shu-Fang3, Lu, Luo4, Chung, Anyi5
Publikováno v:
Educational Gerontology. Sep2023, Vol. 49 Issue 9, p790-802. 13p. 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology March-April 2022 79