Zobrazeno 1 - 10
of 320
pro vyhledávání: '"Active learning methods"'
Publikováno v:
Jurnal Patriot, Vol 6, Iss 2, Pp 56-62 (2024)
Problems: The massage course is one of the practical courses that students in the Department of Sports and Health Education must take with the requirement of passing basic anatomy and exercise physiology courses. Based on observations of 4th semester
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5de3e8a09384e2d9a2468754dfe6218
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Interprofessional education is vital in oral healthcare education and should be integrated into both theoretical and work-based education. Little research addresses interprofessional education in dental hands-on training in authen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd2818be7fc84dbc9395f41c76fbaf30
Autor:
Natalya Mikhailovna Suetina
Publikováno v:
Вестник Майкопского государственного технологического университета, Vol 0, Iss 1, Pp 110-116 (2023)
Currently, the Federal state standards of higher education of the undergraduate program in training program 40.03.01 Legal studies provide for the use of project-based learning technologies in the educational activities of a university. These technol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bfef476fade4c8eb5548ae67f7344be
Publikováno v:
Taikomieji Moksliniai Tyrimai, Vol 2, Iss 1, Pp 41-49 (2023)
The concepts of real number sequence, convergence and limit are introduced to all engineering and computer science students in their first semester mathematical analysis course. Game-based teaching methods that have proven to be effective in motivati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6bf90588b1ef4a0c96731f5436edaa22
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 6, p 592 (2024)
The renewed Lithuanian General Framework for Primary Education emphasises an integrated and holistic approach, advocating for active, experiential learning methods without compartmentalisation (2022). This study aims to determine which active, holist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87342e920329451d8a3754ef8289d301
Autor:
Alexandre González Rodríguez, Mentxu Natividad, Mary V. Seeman, Eloïsa Román, Bruma Palacios, Jennipher Paola Paolini, Ariadna Balagué, Ricardo León, Eduard Izquierdo, Mónica Hernández, José A. Monreal
Publikováno v:
Psicosomática y Psiquiatría, Iss 27 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28ca5b8e38e544049feeeee4f6b09da6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mercat Christian
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 120-135 (2022)
We present the Active Learning tools introduced in basic mathematics courses in the Preparatory Curriculum for Engineering schools at Université Claude Bernard. Additions were introduced in the academic year 2018/2019 in Foundations of Mathematics 2
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6dc30dc6596a47ecb3129d1f78f271d3