Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Active Learning Methodology"'
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 11, Iss 3, Pp 933-952 (2021)
In today’s society where there is an abundance of accessible, complex, and often false information, critical thinking (CT) is an essential skill so that citizens in general and students in particular can make complex decisions based on scientific e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7af1e647df44755b89f69f4c6160849
Publikováno v:
Educação Matemática Debate, Vol 3, Iss 9, Pp 235-254 (2019)
We aim to investigate and understand the learning process of the circumference equation content from the creative production of circular roof bridges. Guided by the Active Learning Methodologies, data production was performed with the students of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ac508154e4c4e65afef6b8764c43c6a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
LUMAT, Vol 7, Iss 1 (2019)
This work address the preconceptions of first year engineering students about the kinematic graphs and the outcomes of a pedagogical strategy that relies on Predict – Observe – Explain learning method mediated by a video analysis software. The wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f5090719db244bbbd6d49bd3ef25208
Autor:
Moura, Bruna Ligabo de
Este trabalho trata do uso do Peer Instruction como metodologia para o Ensino de Matemática no Ensino Fundamental I. Considerando como problema a dificuldade em ensinar e aprender esta disciplina, busca-se, por intermédio do Peer Instruction, desen
[EN] Integration of basic and clinical knowledge is essential in the education of medical students. Therefore, didactic methodology for the promotion of interdisciplinary and cross-curricular learning between different subjects must be developed. Stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3df5c00bc5ed2d269796ab902d4e9ed4
https://doi.org/10.4995/inred2022.2022.15829
https://doi.org/10.4995/inred2022.2022.15829
[ES] Este artículo describe la aplicación de la gamificación para el aprendizaje de los problemas de Localización de Instalaciones en la asignatura de Organización de Empresas, de los grados de ingeniería de la Universitat Politècnica de Valè
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1560::dbf4181b0bd65a0cfca55b73b53742d1
https://hdl.handle.net/10251/191724
https://hdl.handle.net/10251/191724
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.