Zobrazeno 1 - 10
of 1 834
pro vyhledávání: '"Acquisition of reading and writing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jennifer M. Lane, Teresa J. Kennedy
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 8, p 901 (2024)
Drawing on second language acquisition theories and existing visuals, this article proposes a new educational metaphor, Lane’s L2+ Acquisition Rope, to encompass the complexities of second or additional language learning. This metaphor integrates f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f1435edd0954c06a4557c4d80f8f9a9
Publikováno v:
Nucleus (16786602). abr2021, Vol. 18 Issue 1, p63-82. 20p.
Autor:
Ilovan, Rafila-Elisabeta
Publikováno v:
Educatia 21 / Education 21. (16):106-110
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=743895
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roxy Calderón Mora
Publikováno v:
Innovaciones Educativas, Vol 16, Iss 21, Pp 13-22 (2014)
Teaching English in II Cycle at public primary schools in Costa Rica relies on integrating and interrelating the four basic skills in the communication process. The English Acquisition of Reading and Writing Skills on Learners at fourth grade at Jesu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1da53d5795964e3ba08a74713639f100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematical Sciences and Informatics Journal. 1:35-42
Usability testing is one of the most profound product-evaluation methods that can be applied to determine the effectiveness of an innovation, especially how the product invented meets the user's need and expectation. However, the problem is that ther
Publikováno v:
ID on line REVISTA DE PSICOLOGIA. 14:908-916
O trabalho discute acerca dos processos de aquisições da leitura e da escrita no desenvolvimento sócio-cognitivo dos educandos, além disso, o estudo discorre sobre a importância de se estimular o hábito da leitura nas crianças, tornando-os lei
Autor:
Guidugli, Priscila Meireles
Publikováno v:
Repositório Institucional da UNESP
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron:UNESP
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron:UNESP
Submitted by Priscila Meireles Guidugli (pity_mg@yahoo.com.br) on 2020-05-06T18:02:14Z No. of bitstreams: 1 Tese para entrega - versão final revisada 05-05.pdf: 2218218 bytes, checksum: 4d2928d701bd03be1e4a3b49938ada2a (MD5) Submitted by Priscila Me
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::c0d48418e29a8eeedda09dcfebe4e02a