Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Acquisition context"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Este artigo, sob forma de revisão de literatura, incide sobre a caracterização da Língua Gestual Portuguesa (LGP), utilizada pelas pessoas surdas em Portugal. Em primeiro lugar, será feita uma breve abordagem sobre a nomenclatura a adotar, clari
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::32b6c0f2b290d52a2910a1e77f82b5ee
https://hdl.handle.net/10400.5/20236
https://hdl.handle.net/10400.5/20236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Louis Mbibeh
Publikováno v:
Advances in Language and Literary Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 68-76 (2021)
The complexity of the linguistic environment in Cameroon raises the question of context and its role in the acquisition of another language. This paper draws a dichotomy between learners in such contexts considered rural and those regarded as urban o
Autor:
Elena Codruta BADEA
Publikováno v:
Anale. Seria Stiinte Economice. Timisoara. :829-833
In the last two decades, legal English has attracted increasing interest and awareness, especially because English is predominantly the language of international legal practice. Legal English must be seen in the overall context of English for Specifi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.