Zobrazeno 1 - 10
of 18 214
pro vyhledávání: '"Acquisition and transfer"'
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 297, Iss , Pp 120757- (2024)
Creativity is an indispensable competency in today's innovation-driven society. Yet, the influences of instructional strategy, a key determinant of educational outcomes, on the creativity-fostering process remains an unresolved mystery. We proposed t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/378745852d2b4668aff17320ce60b32a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Metacognitive skills have been commonly associated with preparation for future learning in deductive domains. Many researchers have regarded strategy- and time-awareness as two metacognitive skills that address how and when to use a problem-solving s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.12223
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Introduction Virtual Patients (VPs) have been shown to improve various aspects of medical learning, however, research has scarcely delved into the specific factors that facilitate the knowledge gain and transfer of knowledge from the classro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5666417e85a44deb9cdf2797bed74656
Publikováno v:
The Learning Organization, 2023, Vol. 31, Issue 4, pp. 547-564.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLO-02-2022-0027
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
林 正1
Publikováno v:
Journal of International Business (1883-5074). 2022, Vol. 14 Issue 2, p39-51. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.