Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"Achievement emotion"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The current study used a person-centered approach to explore the co-occurrence of college students’ achievement emotions. It also examined the impact of teacher support on achievement emotion profiles and the mediating effect of need satisfaction.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c6b953475a84628a7501e8b9e5dc918
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 15, Iss 32, Pp 161-177 (2023)
This study aimed at examining the effects of the feedback types designed based on the regulatory focus theory (i.e., prevention vs. promotion) and reference of comparison (i.e., normative vs. self-referential) on achievement emotions and achievement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60ea67b3ea8044db8d291a70725362d7
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 21, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Abstract Background This study aimed to verify a translated Malay version of the Achievement Emotions Questionnaire for Physical Education (AEQ-PE) by assessing the level of achievement emotions in six constructs among the Malaysian primary school pu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/812a12782ab8417995b7f95a3c880fb8
Autor:
譚華德 Nitiwat Watthanapas, 洪榮昭 Jon-Chao Hong, 葉建宏 Jian-Hong Ye, 葉貞妮 Jhen-Ni Ye, 郝永崴 Yung-Wei Hao
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Pp 213-246 (2021)
身體活動能活化腦前額葉來幫助提升認知表現,然而,以身體活動為基礎的數位學習工具尚未在語言學習領域中有充足研究,加上句法是第二外語學習的關鍵,習得正確的句法系統才能組織
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a528e081c594e01afc709d0ebf3fe53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mihwa Park
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 5, p 290 (2022)
Many studies have found relationships between students’ achievement emotions and their performance as well as between students’ science identities and their performance. However, little is known about how students’ achievement emotions are rela
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df04575e13b542618c1b4bcb345455b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.