Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Achar, Chethana"'
Autor:
Achar, Chethana1 (AUTHOR) chethana.achar@kellogg.northwestern.edu, Dunn, Lea H.2 (AUTHOR) leadunn@uw.edu, Agrawal, Nidhi3 (AUTHOR) nidhia@uw.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2022, Vol. 59 Issue 2, p392-410. 19p. 1 Color Photograph, 1 Chart, 2 Graphs.
Autor:
Monu, John I., Achar, Chethana, Wood, Douglas E., Flum, David R., Agrawal, Nidhi, Farjah, Farhood
Publikováno v:
In The Annals of Thoracic Surgery April 2022 113(4):1341-1347
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Jun 01. 57(3), 582-598.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967324
Autor:
Ehlers, Anne P., Drake, F. Thurston, Kotagal, Meera, Simianu, Vlad V., Achar, Chethana, Agrawal, Nidhi, Joslyn, Susan L., Flum, David R.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Research January 2017 207:123-130
Publikováno v:
In Current Opinion in Psychology August 2016 10:166-170
Publikováno v:
In Journal of Consumer Psychology July 2015 25(3):359-371
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-pdf-1-mrj-10.1177_00222437211060854 for Tainted by Stigma: The Interplay of Stigma and Moral Identity in Health Persuasion by Chethana Achar, Lea H. Dunn and Nidhi Agrawal in Journal of Marketing Research 0(0)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::47d6be1425cdc04c2cda9d5f82a5c452
Autor:
Achar, Chethana1, Wang, Jiaqian1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2022, Vol. 50, p416-416. 1p.