Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Accountability systems"'
Publikováno v:
Accounting, Auditing & Accountability Journal, 2020, Vol. 35, Issue 3, pp. 598-626.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AAAJ-11-2019-4287
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
Researchers explored how 13 states in which policymakers have adopted an A-F school letter grade accountability system performed on the National Assessment of Educational Progress (NAEP) post-policy implementation. Researchers found mixed results, wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edbcbde008ec4119afb15a964f4170a7
Autor:
Coverage, Crime, author
Publikováno v:
Murder in our Midst : Comparing Crime Coverage Ethics in an Age of Globalized News, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190863531.003.0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Q. Esmaieli Kia, M. Molla Nazari
Publikováno v:
حسابداری سلامت, Vol 4, Iss 4, Pp 1-25 (2015)
Introduction: In recent years, public universities have faced many socio-economic changes. On one hand, these universities are under the main influence of the independence resulted from Article 49 of law of the Fourth Economic, Social and Cultural De
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae5cf40fb2c244f0aa8c79945124199e
Autor:
Leader, Joel Alan
Since at least the 1960s, federal and state policymakers have debated how best to hold public schools accountable for producing graduates who are prepared to fully participate in our democratic society. Since that time, reform efforts have led to Tex
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1986813/
Autor:
Carmine Bianchi, Robinson Salazar Rua
Publikováno v:
Systems Research and Behavioral Science. 39:63-84
This paper discusses the limitations and risks associated with the use of output-oriented measures to assess public school performance. In particular, it questions the capability of the performance measures set by external institutions, with respect
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
idUS: Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
Universidad de Sevilla (US)
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
idUS: Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
Universidad de Sevilla (US)
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
Dentro del proyecto de I+D+I, “MediaACES. Accountability y Culturas Periodísticas en España. Impacto y propuesta de buenas prácticas en los medios de comunicación españoles”, financiado por el Ministerio de Economía y Competitividad de Espa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::55c2127a80db6d7c316e2f2c088fa5f9
Autor:
Mintrop, Heinrich, Trujillo, Tina
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis, 2007 Dec 01. 29(4), 319-352.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30128133