Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Accessibility-diagnosticity model"'
Publikováno v:
Journal of Public Policy and Marketing, vol 34, iss 2
Journal of Public Policy & Marketing, vol 34, iss 2
Catlin, JR; Pechmann, C; & Brass, EP. (2015). Dangerous double dosing: How naive beliefs can contribute to unintentional overdose with over-the-counter drugs. Journal of Public Policy and Marketing, 34(2), 194-209. doi: 10.1509/jppm.14.061. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7509543p
Journal of Public Policy & Marketing, vol 34, iss 2
Catlin, JR; Pechmann, C; & Brass, EP. (2015). Dangerous double dosing: How naive beliefs can contribute to unintentional overdose with over-the-counter drugs. Journal of Public Policy and Marketing, 34(2), 194-209. doi: 10.1509/jppm.14.061. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7509543p
© 2015, American Marketing Association. In a series of studies, consumers reviewed over-the-counter (OTC) drug packages and evaluated these drugs for concurrent use. The authors investigate whether the consumers utilized the active ingredients liste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1456e760e1974466365c90cf5e3b9372
https://escholarship.org/uc/item/7509543p
https://escholarship.org/uc/item/7509543p
Autor:
Saini, Yvonne Kabeya
Thesis (Ph.D.)--University of the Witwatersrand, Faculty of Commerce, Law and Management, Graduate School of Business Administration, 201
This dissertation examined the role of brands in consumer decision making in online environments versus off
This dissertation examined the role of brands in consumer decision making in online environments versus off
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10539/18786
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.