Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"Acar, Oguz A."'
Autor:
Acar, Oguz A.1, Bastian, Bob2
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 10/31/2024, p1-7. 7p.
Autor:
Acar, Oguz A.
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing September 2024 41(3):489-495
Collective Creativity and Innovation: An Interdisciplinary Review, Integration, and Research Agenda.
Autor:
Acar, Oguz A.1 (AUTHOR) oguz.acar@kcl.ac.uk, Tuncdogan, Aybars1 (AUTHOR), van Knippenberg, Daan2 (AUTHOR), Lakhani, Karim R.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Management. Jul2024, Vol. 50 Issue 6, p2119-2151. 33p.
Autor:
Acar, Oguz A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
NIM Marketing Intelligence Review. May2024, Vol. 16 Issue 1, p18-23. 6p.
Autor:
Acar, Oguz A. (AUTHOR) oguz.acar@city.ac.uk, Dahl, Darren W. (AUTHOR), Fuchs, Christoph (AUTHOR), Schreier, Martin (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug2021, Vol. 58 Issue 4, p644-661. 18p. 3 Graphs.
Autor:
Acar, Oguz A.1
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 3/18/2024, p1-6. 6p.
Autor:
Acar, Oguz A.1, Gvirtz, Andrés2
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 2/1/2024, p1-6. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Acar, Oguz A.1
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 12/11/2023, p1-11. 11p.
Autor:
Acar, Oguz A.1
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 11/8/2023, p1-7. 7p.