Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Academic retention"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 95599-95612 (2024)
Real-time object detection in urban environments is critical for security, transportation, and surveillance applications. This work presents an approach based on the You Only Look Once model for real-time object detection in urban scenarios. The meth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8565327a5b694b52bd6511531e8a4121
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 73045-73065 (2024)
The accelerated growth of online education in recent decades has made it a trendy educational option. Despite this, significant challenges persist regarding student retention and academic performance in these courses. Addressing these challenges requ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c6e2e2cf9ed43c5b6ddd0306bf6a419
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 59093-59112 (2024)
This work delves into the emerging field of the metaverse and its application in education, exploring how virtual and augmented reality technologies can transform teaching and learning methods. Focusing on aspects of educational effectiveness, securi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da4f43dcfca546c6b44f315b72c12376
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Salāmat-i ijtimā̒ī, Vol 8, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Background and Objective: Promoting academic well-being and academic retention or competence could lead to individual academic advancement. The aim of this study was to determine the relationship between developmental capital and academic achievement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09e4b08ad39443858aca4c622a72b317
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicole Ives, Vanda Sinha
Publikováno v:
International Indigenous Policy Journal, Vol 7, Iss 4 (2016)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9968ec8567ff4ed1a689b50186788253
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.