Zobrazeno 1 - 10
of 23 425
pro vyhledávání: '"Academic rank"'
Autor:
Shiri, Masoumeh a, ⁎, Baigutov, Karim b
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2025 11
Autor:
Masoumeh Shiri, Karim Baigutov
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 11, Iss , Pp 101252- (2025)
Purpose: This study aims to examine the factors of digital literacy, digital skills, and teachers' academic rank on the level of inclination in TPACK among art teachers at the studied university. Specifically, the study investigates how teachers' aca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa614022f3c64e32a2e9e826f0f70960
Autor:
Garcia, J. A.1 (AUTHOR) jags@decsai.ugr.es, Montero-Parodi, J.J.1 (AUTHOR), Rodriguez-Sanchez, Rosa1 (AUTHOR), Fdez-Valdivia, J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Accountability in Research: Policies & Quality Assurance. Dec2024, p1-25. 25p. 6 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrew D. Calvin, Donn Dexter, Jason Beckermann, Sharonne N. Hayes, Carmen K. Manning, Richard A. Helmers
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Background United States rural community-based practices are increasingly participating in undergraduate and graduate medical education to train the workforce of the future, and are required or encouraged to provide academic appointments to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20c10e75f5b64e0dba8ee47365e27bfb
Publikováno v:
American Journal of Emergency Medicine; Sep2024, Vol. 83, p40-46, 7p
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Health professionals and health professions educators (HPEs) worldwide were confronted by the COVID-19 pandemic, which disrupted standard practice and forced HPEs to develop creative, alternative modes of training and education. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b03cede967064f5faaaeca56260cfb47
Publikováno v:
African Journal of Economic and Management Studies, 2024, Vol. 15, Issue 2, pp. 300-317.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AJEMS-02-2023-0047
Autor:
Nocera, Alexander P., Boudreau, Hunter, Boyd, Carter J., Tamhane, Ashutosh, Martin, Kimberly D., Rais-Bahrami, Soroush
Publikováno v:
In Urology July 2024 189:150-155