Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Academic practices"'
Autor:
Mikkel Willum Johansen, Mads Paludan Goddiksen, Mateja Centa, Christine Clavien, Eugenijus Gefenas, Roman Globokar, Linda Hogan, Marcus Tang Merit, Søren Saxmose Nielsen, I. Anna S. Olsson, Margarita Poškutė, Una Quinn, Júlio Borlido Santos, Rita Santos, Céline Schöpfer, Vojko Strahovnik, P. J. Wall, Peter Sandøe, Thomas Bøker Lund
Publikováno v:
International Journal for Educational Integrity, Vol 18, Iss 1, Pp 1-25 (2022)
Abstract Plagiarism and other transgressions of the norms of academic integrity appear to be a persistent problem among upper secondary students. Numerous surveys have revealed high levels of infringement of what appear to be clearly stated rules. Le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/766629db03934a99b732201ea482f01a
Autor:
Jákfalvi, Magdolna
Publikováno v:
Theatron színháztudományi periodika / Theatron Journal in Performance Studies. 16(4):3-15
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1089653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 399, p 07002 (2023)
The inclusion of several new models and methods had been taken into consideration by the educational institutes and organisations to battle the negative impact of the COVID-19 pandemic across the educational paradigm. The study looked into the resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bbb5552a80440fca1eea9453a0c1e51
Autor:
Jianbin, Jing, author
Publikováno v:
The China Educational Development Yearbook, Volume 1. :263-271
Autor:
Lena Näre, Synnøve Bendixsen
Publikováno v:
Nordic Journal of Migration Research, Vol 11, Iss 1 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/800b05d9e5d649e9848b2e6df8c06e0d
Publikováno v:
Diversity of Research in Health Journal, Vol 3 (2020)
The researchers sought to identify the best academic practices and approaches relating to three Canadian Association Schools of Nursing (CASN) Entry-to-Practice Domains. Collaborative research was conducted with nursing faculty, public health profess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2853fd3d686440896c57edb3c1fcbf4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.