Zobrazeno 1 - 10
of 209
pro vyhledávání: '"Academic emergency medicine"'
Autor:
Grock, Andrew1, Bhalerao, Anuja2, Chan, Teresa M.3 teresa.chan@medportal.ca, Thoma, Brent4, Wescott, Annie B.5, Trueger, N. Seth6, Chen, Esther H.
Publikováno v:
AEM Education & Training. Oct2019, Vol. 3 Issue 4, p375-386. 12p.
Autor:
Lanfang du, Yan Li, Zhenjie wang, Guoqiang Zhang, Xiaohui Chen, Yingping Tian, Changju Zhu, Jinsong Zhang, Lidong Wu, Peiwu Li, Yuguo Chen, Bing Ji, Shuming Pan, Jun Zeng, Yanfen Chai, Yesai Mu, Mao Zhang, Yu Ma, Chuanzhu Lv, Qingbian Ma
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-6 (2024)
Abstract Background To characterize the current state of emergency medicine (EM) and the requirements for advancing EM clinical practice, education and research in China. Methods An anonymous electronic survey was conducted by Chinese Society of Emer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/217733620bd14e039a20893ac3764142
Autor:
Knight, Rachel V1, McDowell, Marc2,3, Lyons, Neal4, Faine, Brett A5, Rech, Megan A6 mrech@lumc.edu
Publikováno v:
American Journal of Health-System Pharmacy. 12/1/2022, Vol. 79 Issue 23, p2128-2133. 6p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Academic Emergency Medicine, Vol 10, Iss 1 (2022)
Archives of Academic Emergency Medicine has published 70 articles in 2021, which have been authored by more than three hundred researchers from various countries, including but not limited to the United States, Australia, India, Japan, Thailand, Iraq
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84a91071932d4782bedf2a0131d873ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 11, Iss 5, Pp 479-485 (2010)
Objective: To assess academic emergency medicine (EM) chairs’ perceptions of quality improvement (QI) training programs.Methods: A voluntary anonymous 20 item survey was distributed to a sample of academic chairs of EM through the Association of Ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0922e30d8b484adfb31dd02fb60a2209
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.