Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Academic coaching"'
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2023, Vol. 13, Issue 2, pp. 158-177.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-06-2023-0049
Autor:
María Encarnación Aguilar-Ferrándiz, Sonia Toledano-Moreno, Antonio Casas-Barragán, Manuel Albornoz-Cabello, Rosa María Tapia-Haro, María Correa-Rodríguez
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Empathy and emotional intelligence are core competencies in the educational curriculum of health science students, both play a significant role in teamwork relationships and in attention patient’s cares; so innovative strategies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f88a6534c98d4700a743456308acb610
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2022, Vol. 11, Issue 4, pp. 349-363.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-07-2021-0077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sepulveda, Alicia, Birnbaum, Matthew
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2021, Vol. 11, Issue 1, pp. 119-133.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-10-2020-0063
Publikováno v:
Postmodern Openings. 13(4):142-157
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1091430
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 12, Iss 3, Pp 425-436 (2020)
Higher education institutions are commonly tasked with demonstrating student learning in and out of the classroom. Although academic and student affairs share a common goal of supporting student success, they frequently do not speak the same assessme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b7e8b11ca4946a5ab1a00dd0070d1d9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.