Zobrazeno 1 - 10
of 9 347
pro vyhledávání: '"Academic climate"'
Autor:
Kaoru Tamada, Eriko Jotaki, Naoko Tsukamoto, Shoko Sagara, Junko N. Kondo, Masao Mori, Miwako Waga, Sandra Brown
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 7, Iss , Pp 100390- (2024)
The status of gender equity at universities is often evaluated via statistical data such as the proportions of women faculty members and students. However, given that women are still a minority in decision-making positions while gender parity has bee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87878ad853744acf81f8e0c19b3d361e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Jianyue1 (AUTHOR) jianyue_chen@163.com, Zhao, Zhixing2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/3/2024, Vol. 19 Issue 6, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Montse Esquerda, Joaquín Garcia-Estañ, Albert Ruiz-Rosales, J. Miguel Garcia-Abajo, Jesus Millan
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Introduction Medical Education studies suggest that medical students experience depression, anxiety and psychopathological symptomatology in a proportion higher than in the rest of the population. In the present study, we aimed to conduct a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78b282ad34ea491296e26bdd90a1e4c0
Autor:
Montse Esquerda, Joaquín Garcia-Estañ, Albert Ruiz-Rosales, J. Miguel Garcia-Abajo, Jesus Millan
Publikováno v:
Educación Médica, Vol 25, Iss 6, Pp 100955- (2024)
Introduction-aim: Several studies show a high prevalence of burnout among medical students, with the learning environment being suggested as one of the potential contributing factors. The present analysis aims to describe burnout in medical students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1783ad3ab36408995239129c15a1d64
Autor:
Wilson, Alison
Publikováno v:
The High School Journal, 2022 Jan 01. 105(2), 108-144.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27186818
Autor:
Kürzinger, Anja, Immerfall, Stefan
Publikováno v:
Journal for Sociology of Education & Socialization / Zeitschrift für Soziologie der Erziehung & Sozialisation; 2024, Vol. 44 Issue 3, p305-324, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.