Zobrazeno 1 - 10
of 764
pro vyhledávání: '"Academic Writing class"'
Publikováno v:
Didaktika: Jurnal Kependidikan, Vol 13, Iss 4 (2024)
Plagiarism is a pervasive and serious ethical issue that involves the unauthorized use or appropriation of someone else's ideas, words, or creative work without proper acknowledgment or permission. It is an act of intellectual dishonesty that undermi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18c8a0cdb3c3428696090e0ca5d206e3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kocatepe, Mehtap
Publikováno v:
In Journal of English for Academic Purposes November 2021 54
Autor:
Susilo, Regina Dea Chandra
Google Translate (GT) is known as a very useful translating tool in this era. As an English Foreign Language Learner, writing becomes one of the language skills to be learned. The researcher wanted to observe how GT be used in writing class after the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3314::ae7cec6f6e9c5a215eb51d0dc9fd68aa
Autor:
Aprilia, Christina
Teacher's written feedback is one crucial thing that influences students' success in writing class. This feedback can benefit students' essays and writing performances in writing class. This study focuses on Academic Writing students' perceptions of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3314::dc150146400baee2ae59d2bf7fa26ffb
Autor:
KAVANAGH, Barry
Publikováno v:
Intercultural Communication Studies; 2022, Vol. 31 Issue 2, p93-110, 18p
Integrating Critical Thinking in Online Language Tasks: Considerations for an Academic Writing Class
Autor:
Daron Benjamin Loo
Publikováno v:
International Journal of TESOL Studies, Vol 2, Iss 2, Pp 52-61 (2020)
The current Covid-19 pandemic has forced many language classes to shift online. The shift needs to be carried out carefully to avoid jeopardizing the quality of the lessons. This paper showcases online tools that are used to support an academic writi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cae3580eba374628a65ba84a2701e72f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nisa Cahyani, Banatul Murtafi'ah
Publikováno v:
Communications in Humanities and Social Sciences. 2:60-64
This survey study aims to describe the students’ perception of teachers’ written feedback in an academic writing class in a private university in Indonesia. 119 students filled in the questionnaire on students’ perceptions of teachers’ writte