Zobrazeno 1 - 10
of 5 891
pro vyhledávání: '"Academic Trajectory"'
Autor:
Gansaonré, Rabi Joël1,2 (AUTHOR) rabi-joel.gansaonré.1@ulaval.ca, Moore, Lynne1,3 (AUTHOR), Kobiané, Jean-François4 (AUTHOR), Sié, Aly5 (AUTHOR), Haddad, Slim2,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/11/2024, Vol. 19 Issue 12, p1-20. 20p.
Autor:
Capel, Horacio1 hcapel@ub.edu, Costa Ribeiro, Wagner2 wribeiro@usp.br
Publikováno v:
Geo UERJ. 2024 Special Issue, p1-9. 9p.
Autor:
de Oliveira Máximo, Ricardo1 ricardo@ufu.br, Carvalho, Luciana2 lucarvalho@ufu.br, Ferreira Lopes, Jose Eduardo3 jeflopes@ufu.br, de Sousa Ribeiro, Kárem Cristina4 kribeiro@ufu.br
Publikováno v:
GeSec: Revista de Gestao e Secretariado. 2024, Vol. 15 Issue 3, p1-25. 25p.
Autor:
Sanseverinato Micheleti, Laís Inês1 lais.ines@unesp.br, Lopes Carmignolli, Andreza Olivieri2 andreza.o.carmignolli@unesp.br, Regina Muzzeti, Luci3 luci.muzetti@unesp.br, Celli de Oliveira, Maria Fernanda2 maria.c.oliveira@unesp.br, Aparecida Peccin, Daniela1 daniela.peccin@unesp.br, Gomes Mendes, Jhennyfer Marques1 jhennyfer.marques@unesp.br
Publikováno v:
GeSec: Revista de Gestao e Secretariado. 2024, Vol. 15 Issue 3, p1-18. 18p.
Autor:
Sampaio Machado, Mônica1 monicasampaiomachado@gmail.com
Publikováno v:
Geo UERJ. 2024 Special Issue, p1-9. 9p.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 12, p e0314051 (2024)
BackgroundImpaired growth in childhood can lead to poor cognitive development and low school performance. However, literature on the effects of stunting on school trajectory is very limited. The primary objective of this research was to estimate the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e73343e64234f78a11ae481d7224c0e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valentin, Agnaldo1 guiligui@usp.br, Mountian, André Gal1 amountian@usp.br, Rocha Machado, João Guilherme2 jgrmachado@gmail.com
Publikováno v:
Cadernos de Gestão Pública e Cidadania. 2023, Vol. 28, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Langenkamp, Amy G.
Publikováno v:
Sociological Perspectives, 2011 Dec . 54(4), 497-520.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/sop.2011.54.4.497