Zobrazeno 1 - 10
of 78 406
pro vyhledávání: '"Academic Support"'
Autor:
Mathew, Binu James1 binujamesmathew@yahoo.com, Suresh, Vidya2 vidya@cbfs.edu.om, M. E., Premanand3 premclt@gmail.com, Al Balushi, Laila Shahiin4 lailas@cbfs.edu.om
Publikováno v:
International Journal of Knowledge Management & Practices. Mar2024, Vol. 12 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
Pugatch, Todd (AUTHOR) todd.pugatch@oregonstate.edu, Wilson, Nicholas (AUTHOR) nwilson@reed.edu
Publikováno v:
Journal of Human Resources. Sep2024, Vol. 59 Issue 5, p1637-1682. 46p.
Autor:
Zhuchkova, Svetlana1 szhuchkova@hse.ru, Terentev, Evgeniy1, Saniyazova, Aray1, Bekova, Saule1
Publikováno v:
Higher Education Quarterly. Apr2023, Vol. 77 Issue 2, p215-231. 17p.
Autor:
Natarajan, Rajkumar1 rajkumarnataraj19@gmail.com, Verma, Manoj Kumar2, Muthuraj, Surulinathi1
Publikováno v:
Journal of Scientometric Research. Jan-Apr2024, Vol. 13 Issue 1, p285-297. 13p.
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2024, Vol. 32, Issue 3, pp. 324-339.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-07-2023-0128
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science Education International, Vol 35, Iss 3, Pp 229-239 (2024)
The purpose of this study was to assess the relative effectiveness of cooperative learning (CL) strategies on learners’ peer relatedness, academic support (AS), and learning gains in Biology. A quasi-experimental non-equivalent group pre-test post-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b130c56b0f524d059dcd380147c041b7
Autor:
PUNZALAN, MICHELLE D.1 michellepunzalan@sscrmnl.edu.ph, MARANAN, MARIO H.1 Dokmich7@gmail.com
Publikováno v:
JPAIR Multidisciplinary Research. Jul2024, Vol. 57 Issue 1, p177-187. 11p.