Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Academic Responsibilities"'
Autor:
Duncan P. McLaren, Christine Anderson, John Barry, Vanesa Castán Broto, Suzanne de Cheveigné, Jason Chilvers, Alison Crowther, Jean-Michel Hupé, Liz Kalaugher, Olivier Labussiere, Tina L. Rothery, Alain Nadai, Nathalie Ortar, Jordan Raine, Graham Smith, Grégoire Wallenborn, Gordon Walker
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Justice-oriented climate activism is proliferating. Many scholars aspire to deliver research that supports activism. However, measures of impact for research evaluation and funding purposes place little weight on the use of research by activists. Her
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71f811f8de9a4f5ebcee7dc7a06aad8a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Edlyn Joy P. Espiritu, Jasper Jan M. Auguis, Phoebe Mae C. Gedaro, Myca S. Kimilat, Charisse Elica T. Lucas, Shekinah Pearl C. Niog
Paying attention to the experiences of student mothers in various contexts is of great importance, especially for those whose lives were affected by the COVID-19 pandemic, thus, testing their pursuit of education while managing their mother's role. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1101195e005b70c7bfbb413843fce597
Autor:
Cooper, David J. 1, ⁎
Publikováno v:
In Critical Perspectives on Accounting July 2014 25(4-5):287-292
Publikováno v:
Gender, Work, and Organization
This study aims to explore the COVID‐19 experiences of Turkish female academics in terms of gender roles by focusing on how these women have dealt with domestic and academic responsibilities. The study group consisted of 21 female academics working
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2005 Oct 01. 61(3), 215-234.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25123618