Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Academic Choices"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 35475-35501 (2024)
Recommender systems have gained significant attention as powerful tools for supporting decision-making processes in various domains. However, the understanding of their impact and application in the field of academic choices in higher education remai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd99699a415a4db9bef348a25e48f055
Publikováno v:
Jurnal Pijar MIPA (Pengkajian Ilmu dan Pengajaran Matematika dan Ilmu Pengetahuan Alam), Vol 18, Iss 6, Pp 904-912 (2023)
The primary objective of this study is to scrutinize the underlying factors that inform students' choices when selecting the Tadris Biology major at a Religious Higher Education Institution located in Jambi. The research adopts a qualitative, remarka
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb68deb03d854bf28c42046f56aadee1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 5 (2020)
In Germany, secondary school students have to choose at least one STEM subject (mathematics, biology, chemistry, and physics) for their Secondary School Leaving Examinations. In a representative sample of students in grade 13 in one federal state in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66751ba11a47430ab294901d4d934d60
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Social Psychology
Journal of Social Psychology, 2020, 160 (3), pp.373-389. ⟨10.1080/00224545.2019.1675576⟩
Journal of Social Psychology, Taylor & Francis (Routledge), 2019, pp.1-17. ⟨10.1080/00224545.2019.1675576⟩
Journal of Social Psychology, Taylor & Francis (Routledge), 2020, 160 (3), pp.373-389. ⟨10.1080/00224545.2019.1675576⟩
Journal of Social Psychology, 2020, 160 (3), pp.373-389. ⟨10.1080/00224545.2019.1675576⟩
Journal of Social Psychology, Taylor & Francis (Routledge), 2019, pp.1-17. ⟨10.1080/00224545.2019.1675576⟩
Journal of Social Psychology, Taylor & Francis (Routledge), 2020, 160 (3), pp.373-389. ⟨10.1080/00224545.2019.1675576⟩
International audience; Although overall women are better represented in higher education than men, women's psychological experience in various academic contexts is qualified by a decreased sense of belonging and academic self-efficacy, including in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3f6d3e19b8a910344113a1ede4689743
https://hal.science/hal-02983714
https://hal.science/hal-02983714
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In Germany, secondary school students have to choose at least one STEM subject (mathematics, biology, chemistry, and physics) for their Secondary School Leaving Examinations. In a representative sample of students in grade 13 in one federal state in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8fc20591916b7e7dfa81863ed171f478
Autor:
Mustafa Aydin, Cihan Dizdaroğlu
Publikováno v:
Uluslararası İlişkiler Dergisi
Volume: 16, Issue: 64 3-28
Uluslararası İlişkiler / International Relations
Volume: 16, Issue: 64 3-28
Uluslararası İlişkiler / International Relations
Dünya genelinde Uluslararası İlişkiler (Uİ) disiplinine yönelik çalışmalara paralel olarak Türkiye’de dedisiplinin geçirdiği dönüşüm ve Türkiye’nin bilgi üretimine katkılarına yönelik çalışmalar yapılmaktadır.Özellikle